نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

معرفی انواع اکستنشن مژه + عکس

داشتن چهره‌ای شاداب و زیبا دغدغه بسیاری از بانوان می‌باشد. داشتن مژه‌های پرپشت و بلند سبب شادابی و جذاب‌تر شدن چهره افراد می‌شود. امروزه افراد زیادی انواع خدمات اکستنشن مژه و کاشت مژه را انجام می‌دهند. کاشت مژه یک روش نوین است که افرادی که دارای مژه‌های کم پشت و نازک هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که با توجه به حالت چشم افراد انجام می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع اکستنشن مژه بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع اکستنشن مژه

همانطور که گفته شد بر اساس نوع چشم و سلیقه خانم‌ها اکستنشن مژه در انواع مختلفی انجام می‌گیرد. از انواع مختلف اکستنشن مژه می‌توان به اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، سنجابی، گربه‌ای، عروسکی، اسپایکی، روباهی و … اشاره کرد. در ادامه قصد داریم برخی از این مدل‌ها را بررسی کنیم.

اکستنشن مژه کلاسیک

مدل کلاسیک اکستنشن مژه دارای ظاهری ظریف و زیبا می‌باشد. این نوع مدل بسیار طبیعی بوده و به صورت تار به تار انجام می‌گیرد.

اکستنشن مژه والیوم

مدل والیوم برخلاف کلاسیک دارای ظاهری حجیم و پرپشت می‌باشد.  این مدل برای افرادی مناسب است که دارای مژه‌های کوتاه و کم پشت هستند.

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه اسپایکی

در این روش مژه‌ها به طوری چسبیده می‌شود که حالت دسته دسته گرفته و از هم جدا هستند. در این مدل از تارهای ۲ تا ۶ تایی مژه استفاده می‌شود و یک ظاهر خاص و جذاب به چشم‌ها می‌بخشد.

اکستنشن مژه عروسکی

همانطور که گفته شد این مدل برعکس مدل روباهی است. طوری که تارهای کوتاه‌تر در دو گوشه چشم قرار گرفته و مژه‌های بلندتر در وسط چشم قرار می‌گیرد. این مدل برای افرادی مناسب است که پلک آنها حالت افتادگی دارد.

اکستنشن مژه روباهی

این مدل در اواسط چشم کوتاه‌تر و در دو طرف چشم بلندتر می‌باشد و دقیقا برعکس مدل عروسکی می‌باشد.

اکستنشن مژه روباهی

نکات قابل توجه پس از انجام از اکستنشن مژه

با توجه به آن که برای انجام اکستنشن مژه از چسب استفاده می‌شود، برای آن که به مژه‌های طبیعی آسیب وارد نشود، یک سری مراقبت‌های بهداشتی را باید انجام دهید. این مراقبت‌ها علاوه بر آن که دوام اکستنشن مژه شما را طولانی‌تر می‌کند، سبب می‌شود تا به چشم شما نیز آسیب وارد نشود.

  • پس از انجام اکستنشن مژه به مدت ۴۸ ساعت حمام نروید؛ زیرا برخورد آب به مژه‌های شما سبب از بین رفتن چسب مژه یا ضعیف شدن آن می‌شود.
  • در معرض بخار غلیظ قرار نگیرید.
  • به مدت ۴۸ ساعت از مالیدن چشم‌ها به شدت پرهیز کنید؛ زیرا هم اکستنشن مژه آسیب می‌بیند و هم ممکن است آلودگی به چشم‌های شما انتقال یابد.
  • از آرایش چشم‌ها به مدت ۴۸ ساعت خودداری کنید.
  • برای آن که مژه‌های شما همیشه مرتب باشد، حتما آنها را براش کنید. بهتر است هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید این کار را انجام دهید.

 

اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه چه مزایا و معایبی دارد؟

همانطور که می‌دانید اکستنشن مژه نیز یک تکنیک زیبایی است. تمامی روش‌ها و تکنیک‌های زیبایی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که باید حتما آنها را مد نظر داشته باشید. زیبایی و پرپشتی مژه‌ها، جذابیت، بدون درد بودن، دوام نسبتا بالا، افزایش شادابی و جذابیت چشم‌ها، کمتر بودن عوارض آن نسبت به کاشت مژه و … از مزایای اکستنشن مژه می‌باشد. اکستنشن مژه زمانی می‌تواند برای شما معایب به وجود آورد که از چسب‌های نامرغوب استفاده کنید یا کار اکستنشن مژه شما توسط یک فرد بی‌تجربه انجام گیرد. در این صورت می‌تواند مشکلاتی مانند چسبندگی مژه‌ها، ورم چشم، ریزش مژه، عفونت و قرمزی چشم را برای شما به وجود آورد.

مزیت های اکستنشن مژه

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با انواع اکستنشن مژه صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید اکستنشن مژه یک روش زیبایی است که می‌تواند ظاهر چشم‌های شما را به شدت زیبا و جذاب کند. با انجام اکستنشن مژه دیگر احتیاج به آرایش‌های سنگین ندارید و همیشه ظاهر آماده و مرتبی خواهید داشت. در مقالات قبلی در رابطه با عوارض مژه نیز صحبت کردیم. برای آن که این عوارض احتمالی برای شما به وجود نیاید؛ حتما مراقبت‌های لازم را انجام دهید و برای انجام خدمات اکستنشن مژه حتما به سالن‌های معتبر مراجعه کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر در خصوص اکستنشن مژه سوال یا ابهامی دارید یا با توجه به حالت چشم خود نمی‌دانید چه مدلی به شما می آید؛ حتما با ما در ارتباط باشید و از مژه کارهای سالن الیتای مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *