نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

من الهه تدینی هستم متخصص اکستنشن مژه در شیراز و خوشحالم در این مطلب همراه من هستید.

یکی از روشهای زیبایی تقریبا جدید اکستنش مژه می باشد که در شهر زیبای شیراز مجموعه های مختلفی این خدمات را ارائه میدهند اما ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به شما نکات فوق ویژه ای را آموزش دهیم تا بتوانید با یک تحلیل ساده بهترین اکستنشن کار مژه را برای مژه های زیبایتان انتخاب کنید و ضمنا با رعایت نکاتی ساده اما مهم اجازه ندهید به چشمان با ارزشتان آسیبی وارد شود.

برای آماده سازی این مطلب ساعتها زمان صرف شده تا مطلبی با ارزش را تقدیم حضورتان کنیم.

 

در دنیای امروزی که روش های بسیار فراوانی برای افزایش زیبایی بخصوص برای خانم ها وجود دارد، که در این زمینه زیبایی بخشیدن به چشم ها بسیار قابل توجه است که به سبب داشتن مژه هایی پر پشت، خوش حالت و بلند، تاثر بسزایی درجذابیت بخشیدن به آن ها دارد که به همین جهت، انجام عمل اکستنشن مژه در شیراز یا کاشت آن نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

اکستنشن مژه، راه کاری نیمه دائمی است که مزایایی همچون پر پشت نشان دادن و بلند دیده شدن مژه ها به صورت طبیعی دارد، که باعث حس سنگینی روی چشم ها نمی شود و دیگر احتیاجی به استفاده ازلوازم های آرایشی مانند ریمل وجود نخواهد داشت.

در ادامه این مقاله با برخی موارد اکستنشن مژه در شیراز از جمله میزان ماندگاری، انواع روش ها، مراقبت های بعد از اکستنشن مژه و … خواهیم پرداخت.

اکستنشن مژه چیست؟

در این روش مژه های ساخته شده با الیافی مصنوعی از جنس مژه، به صورت تار به تار، در میان مژه های طبیعی با استفاده از چسب هایی مخصوص اضافه می شود.

هر چه رنگ و جنس مژه های مصنوعی به مژه های خود فرد نزدیک تر باشد،‌ طبیعی تر و بیشتر جلوه می کند.

نکته حائز اهمیت در عمل اکستنشن مژه در شیراز این است که، توسط تکنسین متخصص و با مهارت، با ابزار مرغوب و در مکانی بهداشتی، صورت گیرد تا آسیبی به مژه ها و چشم ها وارد نگردد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

استفاده از مژه های مصنوعی به راحتی قابل تشخیص می باشد، در صورتی که اگر از روش های طبیعی اکستنشن مژه استفاده شود به مراتب تشخیص آن دشوار تر می باشد. همچنین مدت زمان ماندگاری در اکستنشن مژه بسیار بیشتر از مژه مصنوعی می باشد.

تفاوت‌های کلیدی

مزایا و معایب

مزایای اکستنشن مژه:

معایب اکستنشن مژه:

مزایای مژه مصنوعی:

معایب مژه مصنوعی:

 

انتخاب روش مناسب اکستنشن مژه در شیراز

انتخاب روش مناسب برای شما به عوامل مختلفی مانند بودجه، سبک زندگی و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال مژه‌های بلندتر و پرپشت‌تر با ظاهری طبیعی هستید و حاضرید هزینه بیشتری برای مراقبت از آنها بپردازید، اکستنشن مژه گزینه مناسب‌تری برای شما است. اما اگر به دنبال یک راه حل موقت و ارزان هستید، مژه مصنوعی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه در شیراز

روش اکستنشن مژه یک روش نیمه دائم و موقت است که مدت زمان انجام آن در حدود چهل دقیقه برای هر چشم می باشد که با توجه به شرایطی از جمله میزان مرغوبیت و کیفیت مژه های مصنوعی و چسب آن، روش و تکنیک های اضافه کردن آن ها و همچنین به نحوه مراقبت های فرد، مدت زمان ماندگاری آن متفاوت است. اما این بازه زمانی را می توان در حدود چهار هفته تا دو ماه تخمین زد که پس از گذشت این مدت،‌ مژه ها نیاز به ترمیم دارند.

انواع اکستنشن مژه

با توجه به اندازه فرم و حالت های ایجاد شده و همینطور رنگ در اکستنشن مژه، تکنیک ها و روش های مختلفی به وجود آمده است که همچنان هم در حال پیشرفت می باشد.

برخی از این روش ها شامل موارد زیر می باشند:

اکستنشن مژه کلاسیک در شیراز

در روش کلاسیک بین هر دو مژه طبیعی، یک مژه مصنوعی قرار میگیرد که مژه ها با این تکنیک به صورت طبیعی حجیم تر و پر پشت تر دیده می شوند.

مزایای اکستنشن مژه کلاسیک:

معایب اکستنشن مژه کلاسیک:

 

اکستنشن مژه اسپایکی در شیراز

در میان همه روش های موجود، اسپایکی از محبوب ترین ها می باشد. در این روش تکنسین متخصص، مژه های مصنوعی را تک به تک به مژه های طبیعی وصل می نماید و با توجه به حالت چشم ها فرم نیز می دهد.

در این روش، مژه ها پر رنگ تر و حجیم تر نشان داده می شوند و راهی مناسب برای پوشش مشکلات کوچک پلک ها می باشد.

مزایای اکستنشن مژه اسپایکی:

معایب اکستنشن مژه اسپایکی:

نکاتی برای مراقبت از اکستنشن مژه اسپایکی:

 

اکستنشن مژه والیوم در شیراز

اگر شخصی علاقه داشته باشد تا مژه هایش بیش از حد افزایش یابد،‌ روش والیوم بسیار عالی می باشد. زیرا در میان هر مژه طبیعی 2 الی 3 مژه مصنوعی به ضخامت 5/0 قرار می گیرد که حجم مژه ها را بسیار افزایش می دهد.

در روش والیوم برای قرار دادن مژه مصنوعی بر روی مژه طبیعی از روش فن سازی استفاده می شود. فن سازی به این صورت می باشد که چند تار مژه مصنوعی به یکدیگر چسبیده شده و سپس محل اتصال آن ها، بر روی مژه طبیعی متصل می گردد. این تکنیک به پر پشتی فراوان مژه ها می انجامد.

ماندگاری اکستنشن مژه والیوم:

اکستنشن مژه والیوم به طور معمول بین 3 تا 4 هفته ماندگاری دارد. با این حال، برای حفظ بهترین ظاهر، ترمیم منظم توسط یک تکنسین حرفه ای ضروری است.

مزایا اکستنشن مژه والیوم:

معایب اکستنشن مژه والیوم:

نکات مهم در اکستنشن مژه والیوم:

 

اکستنشن مژه مگاوالیوم در شیراز

روش مگاوالیوم نیز طرفداران بسیاری را دارد، که متخصص کاشت مژه همانند روش والیوم عمل می نماید با این تفاوت که حجم مژه در روش مگاوالیوم بیشتر می باشد و مژه های مصنوعی می توانند ضخامت 3/0 و 5/0 داشته باشند.

مزایای اکستنشن مژه مگاوالیوم:

معایب اکستنشن مژه مگاوالیوم:

نکات مهم:

موارد منع مصرف:

 

اکستنشن مژه گربه ای در شیراز

در اکستنشن مژه ها به روش گربه ای، اضافه شدن تارهای مژه های مصنوعی به صورت یکسان نمی باشند و تار های مژه های بیرونی چشم ها، دارای حجم بیشتر بوده و چشم ها را کشیده تر نمایش می دهد تا همانند نامش، حالتی گربه ای به چشم ها ببخشد.

این روش برای افرادی که چشم هایشان، فرم گرد دارد و به هم نزدیک است بسیار مناسب می باشد تا با حالت دهی با استفاده از آن، زیبایی چشمانشان را دوچندان نمایند.

مراقبت های پس از انجام:

پس از انجام اکستنشن مژه گربه ای، جهت افزایش ماندگاری، لازم است مراقبت های ذیل صورت پذیرد:

مزایا اکستنشن مژه گربه ای:

معایب اکستنشن مژه گربه ای:

اکستنشن مژه هیبریدی در شیراز

از دیگر روش های پر طرفدار اکستنشن مژه، می توان به روش هیبریدی اشاره کرد. در این مدل از اکستنشن مژه، تار های مژه های مصنوعی به صورت پراکنده و نا مرتب روی مژه های طبیعی قرار می گیرند و از قاعده و مبنای مشخصی پیروی ندارند.

از لحاظ میزان حجم مژه در این روش می توان گفت که بین کلاسیک و والیوم قرار دارد، یعنی از روش کلاسیک حجیم تر و از روش والیوم سبک تر می باشد و بر روی مژه های طبیعی اضافه می شود و از تکنیک های ظریف و سبک می باشد.

مزایا اکستنشن مژه هیبریدی:

معایب اکستنشن مژه هیبریدی:

نکات مهم:

 

اکستنشن مژه عروسکی در شیراز

اکستنشن مژه به روش عروسکی امروزه طرفداران بسیاری را دارد و برای افرادی که پلک های افتاده ای دارند، بسیار روش ایده آلی به حساب می آید زیرا چشم ها را درشت تر نشان می دهد.

این روش، ترکیبی از روش های والیوم و هیبریدی است با این تفاوت که به جای تجمع تار های مژه ها در گوشه پلک، وسط پلک قرار گرفته و در نتیجه چشم ها را باز تر و درشت تر نشان می دهد.

مزایای اکستنشن مژه عروسکی:

معایب اکستنشن مژه عروسکی:

نکات مهم قبل از انجام اکستنشن مژه عروسکی:

 

اکستنشن مژه سنجابی در شیراز

در این روش حجم و تعداد تار های مژه ها در تمامی نقاط یکسان بوده با این تفاوت که در بخش میانی، اندازه مژه ها بلند تر می باشد و برای افرادی که داری چشمانی افتاده و بی حالت هستند، انتخابی مناسب خواهد بود.

با مراقبت مناسب، اکستنشن مژه سنجابی می تواند تا 4 هفته ماندگاری داشته باشد. برس زدن و تمیز کردن منظم مژه ها، اجتناب از مالیدن یا دستکاری آنها و مراجعه به متخصص برای پر کردن مجدد هر 2 تا 3 هفته یکبار، از جمله اقدامات لازم برای حفظ و افزایش طول عمر اکستنشن مژه سنجابی هستند.

مزایا اکستنشن مژه سنجابی:

معایب اکستنشن مژه سنجابی:

 

اکستنشن مژه ابریشمی در شیراز

در روش ابریشمی، از مژه های مصنوعی ساخته شده با الیاف شبیه به ابریشم استفاده می شود و همانند روش های دیگر، مژه ها را پر پشت و بلند نشان می دهد با این تفاوت که در این روش مژه ها براق تر شده و جلوه بیشتری به چشم ها می دهد.

مزایای اکستنشن مژه ابریشمی:

معایب اکستنشن مژه ابریشمی:

نکات مهم در انتخاب و مراقبت از اکستنشن مژه ابریشمی:

 

اکستنشن مژه نچرال در شیراز

برای داشتن مژه هایی حجیم و پرپشت اما با ظاهری طبیعی، روش نچرال بسیار مناسب است زیرا مژه ها، حالت طبیعی خود را از دست نمی دهند و تار های مژه های کلاسیک، ما بین مژه های طبیعی قرار گرفته و تنها حجم آن ها در اواسط پلک بیشتر می شود و به همین سبب، ظاهری طبیعی و نچرال به همراه دارد.

مزایای اکستنشن مژه نچرال:

معایب اکستنشن مژه نچرال:

نکاتی برای انتخاب اکستنشن مژه نچرال:

مراقبت از اکستنشن مژه نچرال:

نکات تکمیلی:

 

 

انواع اکستنشن مژه بر اساس جنس

اکستنشن مژه راهی عالی برای پرپشت تر، بلندتر و جذاب تر کردن مژه ها بدون نیاز به آرایش روزانه است. اما با تنوع زیاد جنس و مدل های مختلف اکستنشن مژه، انتخاب نوع مناسب می تواند چالش برانگیز باشد.

در ادامه این مقاله به بررسی انواع اکستنشن مژه بر اساس جنس می پردازیم تا به شما در انتخاب بهترین نوع برای خودتان کمک کنیم.

اکستنشن مژه ابریشم (Silk)

اکستنشن مژه مینک (Mink)

اکستنشن مژه سمور (Sable)

اکستنشن مژه ابریشم مصنوعی (Faux Silk)

نکاتی برای انتخاب جنس اکستنشن مژه:

علاوه بر جنس، اکستنشن مژه در ضخامت، طول و مدل های مختلف موجود است. برای انتخاب بهترین نوع اکستنشن مژه، حتماً با متخصصان الیتای مشورت کنید.

 

آیا اکستنشن مژه باعث آسیب رسیدن به مژه های طبیعی می شود؟

شاید به مراتب شنیده باشید که اکستنشن مژه در شیراز، به مژه های طبیعی آسیب می زند اما این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که نکات الزامی در هنگام انجام این عمل رعایت نشود.

اگر این کار به درستی و توسط فردی متخصص و با تبحر صورت بگیرد، جای هیچ نگرانی نخواهد بود و فقط کافی است به آلرژی نسبت به چسب اکستنشن مژه، توجه داشت.

بنابراین باید بدانید که اکستنشن مژه هیچ درد یا سوزشی به همراه ندارد و هنگامی که دچار سوزش یا درد شدید، باید به تکنسین اطلاع دهید زیرا در صورت مشکل و اشتباه در کار اکستنشن مژه، این امکان وجود دارد.

همچنین باید از نبود فرمالدئید در چسب مژه ها، اطمینان حاصل نمایید.

مراقبت های پس از اکستنشن مژه در شیراز

پس از انجام اکستنشن مژه، به جهت نگهداری بهتر و ماندگاری بیشتر مژه ها، نیاز به انجام مراقبت هایی می باشد که عبارت اند از:

عوارض اکستنشن مژه

اگر عمل اکستنشن مژه توسط افرادی که متخصص نیستند و تجربه کافی را نداشته باشند و یا به وسیله مواد بی کیفیت در محیطی عاری از بهداشت صورت گیرد، عوارضی را به دنبال خواهد داشت که عبارت اند از:

کلام آخر

داشتن مژه های پرپشت و بلند، به چشم ها زیبایی و جذابیتی خاص می بخشد که سبب افزایش اعتماد به نفس در فرد نیز می انجامد.

استفاده از اکستنشن مژه در شیراز نیز به دلیل افزایش زیبایی با ماندگاری ای نسبتا طولانی مدت، روشی آسان و پر تقاضا می باشد که به دلیل حساسیت انجام کار بهتر است توسط فردی متخصص و با تجربه، با استفاده از وسایل و مواد اولیه با کیفیت، در مکانی مطمئن و بهداشتی صورت گیرد تا نتیجه ای مطلوب و بدون هیچ عارضه به همراه داشته باشد.

نکته حائزه اهمیت در انجام اکستنشن مژه در شیراز این است که به سبب استفاده از چسب و وجود مواد شیمیایی در آن، برای خانم های باردار خطرناک بوده و برای حفظ سلامتی خود و کودکشان باید از انجام آن اجتناب کنند.

در پایان من الهه تدینی هستم متخصص اکستنشن مژه در شیراز و اگر سوالی دارید که جواب آن را در این مطلب پیدا نکردید میتوانید با ما تماس داشته باشید تا از مشاوره رایگان ما استفاد کنید.