نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

نیاز به آرایش دارید ؟

۰۹۰۳۷۶۴۹۳۶۹

میکاپ لایت ساده + جدیدترین مدل ها

انسان همواره و در هر زمانی زیبایی را دوست دارد، به همین سبب راهکار های متفاوتی را جهت دست یابی به آن، استفاده می نماید.

امروزه با وجود وسایل آرایشی فراوان با استفاده های متفاوت و عالی که در صنعت زیبایی ساخته شده است ، همه افراد بخصوص بانوان برای زیباتر شدن خود، از آن ها استفاده می نمایند.

با گسترش و پرطرفدار شدن عرصه زیبایی، در این میان اشخاصی هم هستند که از استعداد و هنر خود در این زمینه بهره برده و تخصصی با عنوان‌ میکاپ آرتیست را کسب نموده اند تا بهترین شیوه ها و تکنیک ها را با بهره بردن از لوازم آرایش، بر روی صورت زیبا جویان اجرا نمایند.

در این سال های اخیر، انواع فراوان و مختلفی از سبک ها و شیوه های میکاپ، در سراسر جهان به وجود آمده و مورد استفاده قرار گرفته است که در زمان حال و در میان برترین های این تکنیک ها، می توان به میکاپ لایت ساده اشاره کرد که در عین سادگی، زیبایی فراوانی را به چهره های بانوان می بخشد.

با ما همراه باشید زیرا در ادامه این مقاله، قرار است بیشتر با این روش میکاپ آشنا شوید.

میکاپ لایت ساده چیست

شیوه ی میکاپ لایت ساده از کشور های اروپایی سرچشمه گرفت و همچنین در آن جا بیشتر رواج یافت و مورد استقبال قرار گرفت، به همین  دلیل نام دیگر آن را میکاپ لایت اروپایی نامیدند.

در این سبک از میکاپ، از لوازم آرایش کمتری استفاده می شود و هدف آن تنها آرایش کردن و رنگ دادن به صورت نیست، بلکه مقصود اصلی آن پوشاندن عیب های صورت و قرینه سازی اجزای آن می باشد. همچنین نحوه زیبایی بخشیدن به صورت با جلوه دادن زیبایی های اجزای صورت مثل چشم ها، گونه ها و … با بهره گیری از رنگ ها می باشد. بنابراین این شیوه، زیبایی چهره را به صورت طبیعی و بدور از اغراق به نمایش می گذارد.

در این مدل میکاپ، از رنگ هایی به مراتب ملایم تر از دیگر رنگ ها مورد استفاده قرار گرفته و زیبایی طبیعی را به چهره ها می بخشد، به همین سبب از رنگ و لعاب هایی پر رنگ به دور است و  در آن بیشتر از رنگ هایی با تناژ قهوه ای، صورتی ملایم، طوسی یا بژ استفاده می شود.

نکته حائز اهمیت در میکاپ لایت ساده این است که دارای انواع مختلفی می باشد که استفاده و اجرای آن ها به عواملی همچون فرم صورت،سن، مراسمی که زیباجو قصد شرکت در آن را دارد، بستگی خواهد داشت.

انواع میکاپ لایت ساده

موارد استفاده از میکاپ لایت ساده کدام اند؟

در سبک میکاپ لایت، دیگر خبری از سایه های پررنگ با خط چشم های پهن و بلند نیست و از رژگونه ها و رژلب های پررنگ همانند رنگ قرمز استفاده نمی شود و در مقابل از رنگ های طبیعی و خنثی استفاده شده و مفهوم زیبایی در سادگی کاملا به چشم می آید.

از میکاپ لایت ساده می توان در هر جایی با وجود هر سنی، برای بانوان بالغ گرفته تا جوان ها، استفاده نمود. همچنین امکان استفاده از این سبک میکاپ در مراسم های متفاوتی از جمله مجالس بزرگ مثل عروسی با توجه به سلیقه فرد، مهمانی ها و دورهمی های ساده، شرکت در جلسات مهم کاری و …، وجود دارد.

جدید ترین مدل های میکاپ لایت ساده

دنیای مد و فشن همواره در حال توسعه و به روز شدن می باشد که با وجود تکنولوژی های این روز ها، همه هنرمندان در این حوزه، به سرعت می توانند اطلاعات کاملی کسب کرده و مورد استفاده قرار بدهند.

همچنین میکاپ آرتیست های موفق و متخصص نیز، همواره در حال کسب اطلاعات و آموزش تکنیک های بروز شده هستند که با توجه به خواسته های مراجعه کنندگان، آن ها را اجرا می کنند.

میکاپ لایت ساده که در زمان حال، طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است هم، از این قاعده مستثنی نیست و همواره در حال پیشرفت در تکنیک ها و روش های پیاده سازی می باشد که در نتیجه آن، شیوه های متفاوتی به وجود آمده است که عبارت اند از:

  • میکاپ لایت عروس
  • میکاپ دخترانه
  • میکاپ کلاسیک
  • میکاپ اسموکی
  • میکاپ رزگلد
  • میکاپ لایت نئون
  • میکاپ لایت برنزه
  • و …

در تکنیک های گفته شده تنها تفاوتی که اکثرا در میان آن ها وجود دارد، رنگ ها و تکنیک های استفاده شده در آرایش چشم ها می باشد.

نکته مهم در آرایش های لایت این است که، از رنگ های نود برای رژلب ها استفاده می شود.

دستیابی به نتیجه دلخواه

باید توجه داشت که برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده آل، ابتدا باید میکاپ آرتیستی متخصص و با مهارت را انتخاب کرد

که از ابزاری به روز و مواد آرایشی با کیفیت استفاده نماید و تجربه کافی داشته باشد تا هنگام مشورت گرفتن، او بتواند بهترین تکنیک ها را با توجه به سلیقه زیباجو و فرم صورت وی، پیشنهاد بدهد.

برای انتخاب میکاپ آرتیست حرفه ای هم کافیست نمونه کارهای او را دید و همچنین نظر های مشتریانش را در فضای مجازی مورد بررسی قرار داد.

 

تکنیک های میکاپ

کلام پایانی

داشتن چهره ای جذاب و زیبا برای همه بانوان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است که با وجود وسایل های آرایشی، از گذشته دور تاکنون این خواسته را برایشان به ارمغان آورده است.

امروزه حوزه های زیبایی در زمینه های متفاوتی در حال توسعه و پیشرفت است که میکاپ، از مهم ترین آن ها به حساب می آید که شیوه ها و سبک های متفاوتی در آن تا به حال به وجود آمده است.

در سال های اخیر میکاپ لایت ساده از علاقه مندان زیادی برخوردار است، به این دلیل که با این سبک از میکاپ، زیبایی طبیعی و چشم نوازی به وجود می آید که سال ها است از مد نیفتاده و همچنان در حال استفاده و پیشرفت نیز، می باشد.

همچنین از نکته های بسیار مهم، در دستیابی به میکاپ لایت ساده بصورت ایده آل و دلخواه، مراجعه به میکاپ آرتیستی متخصص و حرفه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *